ahanbazar ahanbazar .

ahanbazar

4 ابزار لازم براي كساني كه در ساخت و ساز هستند

ساخت و ساز

مي تواند صنعت تحريك كننده و سختگير باشد. بسته به عنوان شغل شما، مي توانيد معمار، پيمانكار يا نقشه بردار باشيد. همه عناوين براي جامعه مهم هستند. با اين حال، اگر شما در ساخت و ساز كار مي كنيد، شما به اهميت ابزار خاصي آگاه هستيد يا پيچ گوشتي، اره يا كاردستي. شما بايد در ابزارهايي كه به سختي كار مي كنند و استفاده مكرر را پشت سر بگذاريد سرمايه گذاري كنيد؛ كه همچنين با مقررات بهداشتي و ايمني مطابقت دارد و در كارشان كارآيي دارند.

 اگر در بازار ابزارهاي جديد هستيد و يا در كسب و كار ساختماني شروع به كار مي كنيد، در اينجا چهار ابزار لازم براي نگه داشتن كمربندهاي ابزار يا جعبه ابزار خود وجود دارد.

1.Toolbox


جعبه ابزار شما مهم ترين دارايي براي كار ساخت و ساز شما خواهد بود. بدون يك، شما به دنبال شغل پس از شغل خود هستيد و به راحتي به ابزار خود از نقطه A به B برويد. علاوه بر اين، شما به صورت حرفه اي نگاه خواهيد كرد، ابزارهاي شما پاك مي شوند و محافظت خواهند شد

ابزارهاي شما يك سرمايه گذاري براي حرفه شماست و در حالي كه شما در آنها كار خود را ارائه مي دهيد، ممكن است ارزش خريد خود را داشته باشيد، به طوري كه ديگر به ديگران وابسته نباشيد.

2. فضاي ذخيره سازي


حتي اگر شما هم اكنون تمام ابزار لازم را داشته باشيد، اكنون شما نياز به يك مكان براي نگه داشتن همه چيز را داريد. از دست دادن ماشين آلات و ابزارهاي مختلفي كه در اطراف طبقه پراكنده شده اند، يك خطر بزرگ براي سلامتي است و براي اطمينان از اينكه همه چيز در جاي مناسب خود قرار دارد و وزن اقلام خاصي را حفظ مي كند، شما بايد در قفسه هاي سنگين و ذخيره سازي سرمايه گذاري كنيد. علاوه بر اين، شما بايد واحدهاي كارآيي كافي براي نگهداري ابزار داشته باشيد، كه همه آنها مي توانند از G-Rack به صورت آنلاين خريداري شوند.

دنده 3.Safety


دفاعي كه شما خريداري مي كنيد همان قدر مهم است، اگر نه بيشتر از مواردي كه در جعبه ابزار خود داريد. هيچ چيزي نيست كه روز شما را خراب تر از جراحت كند كه به شما نياز دارد به بيمارستان برويد و يك اسكار دائم را ترك كنيد. به ياد داشته باشيد كه اگر ابزار دقيق ايمني را خريداري نكنيد، ماشين آلات و ابزارهايي را خطرناك مي بينيد. اين شامل كلاه هاي سخت، دستكش، عينك ايمني، گوشواره ها و موارد ديگر خواهد بود.

4. تميز كردن مواد


آخرين مواردي كه بايد سرمايه گذاري كنيد، ابزار تميز كردن است. براي اينكه ابزارهاي خود را به درستي كار كنيد و به بهترين توانايي خود برسيد و احتمال شليك و لغزش را به حداقل برسانيد، لازم است ابزارهاي خود را تميز نگه داريد و كارگاه خود را (اگر داشته باشيد) مرتب و منظم نگه داريد. اين كار كار شما را بهتر خواهد كرد.

ساخت و ساز يك زمينه كار است كه اغلب نياز به درجه استقامت و قدرت عضلاني است. البته، البته، بستگي به نوع كار ساخت و ساز كه عمدتا در آن تمركز مي كنيد، اما صرف نظر از بخش، هر يك از موارد ذكر شده مي تواند به شما يك كارگر بهتر تبديل كند. شما بايد ابزار و ماشين آلات خود را به خوبي نگه داريد و به خوبي مراقبت كنيد تا بتوانيد بهترين توانايي خود را انجام دهيد. اگر هر گونه ابزار شكستن، آنها را جايگزين كنيد. ابزارهاي شكسته ميتوانند با مشكل مواجه شوند و مشكلات بيشتري را حل كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۰:۵۷ توسط:ahan موضوع: نظرات (0)

چه نوع لوله ها بايد براي كار زيرزميني استفاده كنيد؟

چه نوع لوله اي مناسب است

اگر شما قصد داريد به يك محل در فضاي باز يا يك ساختمان براي شركت خود بپردازيد، بايد به فكر استفاده ازا نوع لوله هاي زيرزميني باشيد. اغلب اين سيمها با پوشش غلاف ساخته مي شوند. اين باعث مي شود كه آنها به راحتي بتوانند به ناخن ها و تيرهاي ديواري برسند. با اين حال، سيم كشي و پوشش پلاستيكي را به طور تصادفي از بين مي بريد، بنابراين اين مي تواند راه بسيار خطرناكي براي انجام آن باشد. خوشبختانه، شما گزينه اي داريد

گزينه هاي سنتي براي لوله هاي زيرزميني وجود دارد. آنها عبارتند از:

كانال PVC: اغلب در مكان هاي مرطوب و همچنين براي پروژه هاي زيرزميني استفاده مي شود، لوله هاي پي وي سي با مجموعه اي از آرنج ها، اتصالات، كوپلينگ ها و اتصالات خود مي باشند. با استفاده از اين، لوله هاي پي وي سي با استفاده از چسب پي وي سي آسان مي شوند. اين هدايت كننده نيست، كه آن را امن تر مي كند.
كانال فلزي انعطاف پذير: بعضي از نمونه هاي فلزي قابل انعطاف شامل موارد زير است: تهويه مطبوع، بخاري آب گرم، و مي تواند چراغ. لوله هاي فلزي انعطاف پذير بهترين استفاده مي شود زماني كه مناطق با خم هاي تنگ و فضاهاي باريك وجود دارد. ويژگي هاي فيزيكي خم شدن از كانال هاي استاندارد مشكل تر است.
لوله فلزي الكتريكي (EMT): اين كانال معمولا هنگام كار در ديوارها استفاده مي شود. سبك و آسان است كه خم شود با اين حال، مي توان آن را به راحتي آسيب ديده، و آن را خطر هنگامي كه شما در حال كار بر روي ديوار بيروني و يا انجام كار زيرزميني.
كانال فلزي سفت و سخت (RMC): قدرت اين كانال را به عنوان يك انتخاب هوشمند براي مناطق افراطي مانند تاسيسات فيدر سرويس و راه هاي درايو پايين مي سازد. اين بايد در انتهاي رشته باشد. اين باعث مي شود كه نصب بعضي سخت تر و گران تر از گزينه هاي ديگر باشد.


فايبر گلاس: جديدترين گزينه كانال

اگر از گزينه هاي سنتي راضي نباشيد، ممكن است از لوله هاي زيرزميني فايبرگلاس استفاده كنيد. اين كانال در حال تبديل شدن به محبوبيت است زيرا مزايايي را فراهم مي كند كه شما در گزينه هاي كانال ديگر پيدا نخواهيد كرد. مزايا عبارتند از:

اين فلز نيست اين بدان معني است كه فايبرگلاس هرگز پوسيدگي و خوردن نخواهد داشت. حفاظت آن در برابر خوردگي، بهترين مواد از جنس است.
اين مقاوم در برابر آتش است. اين مي تواند درجه حرارت بين -40 درجه فارنهايت و 230 درجه فارنهايت را كنترل كند
اين غير سمي است. هالوژنها يا كلرها در اين ماده وجود ندارد.
از آنجا كه آن غيرقابل هدايت است، اين يك سيستم ايمني است. از آنجا كه از لحاظ شيميايي بي هوازي است، به يك ليست طولاني از مواد شيميايي و سوخت مقاوم است.
اين نرخ گسترش حرارتي است كه قابل مقايسه با RMC است.
بر خلاف RMC، هيچ گونه پيچشي از مفاصل وجود ندارد. انتهاي مي تواند براي يك مونتاژ آسان و راحت استفاده شود. اين مي تواند شامل يك گروه كامل آرنج و اتصالات باشد.
نصب و راه اندازي آسان تر به دليل سبك وزن است. يك لوله فلزي سفت و سخت با قدرت مشابه تا سه برابر مي شود.
نصب و راه اندازي يك بار ديگر به دليل ضريب اصطكاك كم، ساده تر شده است. ديوارهاي داخلي صاف است، بنابراين شما مجبور نيستيد در مورد سوزش از طريق نگراني، حتي زماني كه كابل هاي طولاني از طريق لوله عبور وجود دارد.
نصب مقرون به صرفه تر از فولاد با پوشش PVC و يا حتي RMC است. هزينه هاي مربوط به نيروي كار و تعمير و نگهداري پايين تر است.


لوله هاي فايبر گلاس

زيرزميني به وضوح انتخاب برتر هستند. هنگامي كه شما فايبرگلاس را انتخاب مي كنيد، شما يك سيستم لوله كشي موثرتر و مقرون به صرفه تر خواهيد داشت.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۹:۲۳ توسط:ahan موضوع: نظرات (0)