ahanbazar ahanbazar .

ahanbazar

چه نوع لوله ها باید برای کار زیرزمینی استفاده کنید؟

چه نوع لوله ای مناسب است

اگر شما قصد دارید به یک محل در فضای باز یا یک ساختمان برای شرکت خود بپردازید، باید به فکر استفاده ازا نوع لوله های زیرزمینی باشید. اغلب این سیمها با پوشش غلاف ساخته می شوند. این باعث می شود که آنها به راحتی بتوانند به ناخن ها و تیرهای دیواری برسند. با این حال، سیم کشی و پوشش پلاستیکی را به طور تصادفی از بین می برید، بنابراین این می تواند راه بسیار خطرناکی برای انجام آن باشد. خوشبختانه، شما گزینه ای دارید

گزینه های سنتی برای لوله های زیرزمینی وجود دارد. آنها عبارتند از:

کانال PVC: اغلب در مکان های مرطوب و همچنین برای پروژه های زیرزمینی استفاده می شود، لوله های پی وی سی با مجموعه ای از آرنج ها، اتصالات، کوپلینگ ها و اتصالات خود می باشند. با استفاده از این، لوله های پی وی سی با استفاده از چسب پی وی سی آسان می شوند. این هدایت کننده نیست، که آن را امن تر می کند.
کانال فلزی انعطاف پذیر: بعضی از نمونه های فلزی قابل انعطاف شامل موارد زیر است: تهویه مطبوع، بخاری آب گرم، و می تواند چراغ. لوله های فلزی انعطاف پذیر بهترین استفاده می شود زمانی که مناطق با خم های تنگ و فضاهای باریک وجود دارد. ویژگی های فیزیکی خم شدن از کانال های استاندارد مشکل تر است.
لوله فلزی الکتریکی (EMT): این کانال معمولا هنگام کار در دیوارها استفاده می شود. سبک و آسان است که خم شود با این حال، می توان آن را به راحتی آسیب دیده، و آن را خطر هنگامی که شما در حال کار بر روی دیوار بیرونی و یا انجام کار زیرزمینی.
کانال فلزی سفت و سخت (RMC): قدرت این کانال را به عنوان یک انتخاب هوشمند برای مناطق افراطی مانند تاسیسات فیدر سرویس و راه های درایو پایین می سازد. این باید در انتهای رشته باشد. این باعث می شود که نصب بعضی سخت تر و گران تر از گزینه های دیگر باشد.


فایبر گلاس: جدیدترین گزینه کانال

اگر از گزینه های سنتی راضی نباشید، ممکن است از لوله های زیرزمینی فایبرگلاس استفاده کنید. این کانال در حال تبدیل شدن به محبوبیت است زیرا مزایایی را فراهم می کند که شما در گزینه های کانال دیگر پیدا نخواهید کرد. مزایا عبارتند از:

این فلز نیست این بدان معنی است که فایبرگلاس هرگز پوسیدگی و خوردن نخواهد داشت. حفاظت آن در برابر خوردگی، بهترین مواد از جنس است.
این مقاوم در برابر آتش است. این می تواند درجه حرارت بین -40 درجه فارنهایت و 230 درجه فارنهایت را کنترل کند
این غیر سمی است. هالوژنها یا کلرها در این ماده وجود ندارد.
از آنجا که آن غیرقابل هدایت است، این یک سیستم ایمنی است. از آنجا که از لحاظ شیمیایی بی هوازی است، به یک لیست طولانی از مواد شیمیایی و سوخت مقاوم است.
این نرخ گسترش حرارتی است که قابل مقایسه با RMC است.
بر خلاف RMC، هیچ گونه پیچشی از مفاصل وجود ندارد. انتهای می تواند برای یک مونتاژ آسان و راحت استفاده شود. این می تواند شامل یک گروه کامل آرنج و اتصالات باشد.
نصب و راه اندازی آسان تر به دلیل سبک وزن است. یک لوله فلزی سفت و سخت با قدرت مشابه تا سه برابر می شود.
نصب و راه اندازی یک بار دیگر به دلیل ضریب اصطکاک کم، ساده تر شده است. دیوارهای داخلی صاف است، بنابراین شما مجبور نیستید در مورد سوزش از طریق نگرانی، حتی زمانی که کابل های طولانی از طریق لوله عبور وجود دارد.
نصب مقرون به صرفه تر از فولاد با پوشش PVC و یا حتی RMC است. هزینه های مربوط به نیروی کار و تعمیر و نگهداری پایین تر است.


لوله های فایبر گلاس

زیرزمینی به وضوح انتخاب برتر هستند. هنگامی که شما فایبرگلاس را انتخاب می کنید، شما یک سیستم لوله کشی موثرتر و مقرون به صرفه تر خواهید داشت.

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۹:۲۳ توسط:ahan موضوع: نظرات (0)