ahanbazar ahanbazar .

ahanbazar

4 ابزار لازم برای کسانی که در ساخت و ساز هستند

ساخت و ساز

می تواند صنعت تحریک کننده و سختگیر باشد. بسته به عنوان شغل شما، می توانید معمار، پیمانکار یا نقشه بردار باشید. همه عناوین برای جامعه مهم هستند. با این حال، اگر شما در ساخت و ساز کار می کنید، شما به اهمیت ابزار خاصی آگاه هستید یا پیچ گوشتی، اره یا کاردستی. شما باید در ابزارهایی که به سختی کار می کنند و استفاده مکرر را پشت سر بگذارید سرمایه گذاری کنید؛ که همچنین با مقررات بهداشتی و ایمنی مطابقت دارد و در کارشان کارآیی دارند.

 اگر در بازار ابزارهای جدید هستید و یا در کسب و کار ساختمانی شروع به کار می کنید، در اینجا چهار ابزار لازم برای نگه داشتن کمربندهای ابزار یا جعبه ابزار خود وجود دارد.

1.Toolbox


جعبه ابزار شما مهم ترین دارایی برای کار ساخت و ساز شما خواهد بود. بدون یک، شما به دنبال شغل پس از شغل خود هستید و به راحتی به ابزار خود از نقطه A به B بروید. علاوه بر این، شما به صورت حرفه ای نگاه خواهید کرد، ابزارهای شما پاک می شوند و محافظت خواهند شد

ابزارهای شما یک سرمایه گذاری برای حرفه شماست و در حالی که شما در آنها کار خود را ارائه می دهید، ممکن است ارزش خرید خود را داشته باشید، به طوری که دیگر به دیگران وابسته نباشید.

2. فضای ذخیره سازی


حتی اگر شما هم اکنون تمام ابزار لازم را داشته باشید، اکنون شما نیاز به یک مکان برای نگه داشتن همه چیز را دارید. از دست دادن ماشین آلات و ابزارهای مختلفی که در اطراف طبقه پراکنده شده اند، یک خطر بزرگ برای سلامتی است و برای اطمینان از اینکه همه چیز در جای مناسب خود قرار دارد و وزن اقلام خاصی را حفظ می کند، شما باید در قفسه های سنگین و ذخیره سازی سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این، شما باید واحدهای کارآیی کافی برای نگهداری ابزار داشته باشید، که همه آنها می توانند از G-Rack به صورت آنلاین خریداری شوند.

دنده 3.Safety


دفاعی که شما خریداری می کنید همان قدر مهم است، اگر نه بیشتر از مواردی که در جعبه ابزار خود دارید. هیچ چیزی نیست که روز شما را خراب تر از جراحت کند که به شما نیاز دارد به بیمارستان بروید و یک اسکار دائم را ترک کنید. به یاد داشته باشید که اگر ابزار دقیق ایمنی را خریداری نکنید، ماشین آلات و ابزارهایی را خطرناک می بینید. این شامل کلاه های سخت، دستکش، عینک ایمنی، گوشواره ها و موارد دیگر خواهد بود.

4. تمیز کردن مواد


آخرین مواردی که باید سرمایه گذاری کنید، ابزار تمیز کردن است. برای اینکه ابزارهای خود را به درستی کار کنید و به بهترین توانایی خود برسید و احتمال شلیک و لغزش را به حداقل برسانید، لازم است ابزارهای خود را تمیز نگه دارید و کارگاه خود را (اگر داشته باشید) مرتب و منظم نگه دارید. این کار کار شما را بهتر خواهد کرد.

ساخت و ساز یک زمینه کار است که اغلب نیاز به درجه استقامت و قدرت عضلانی است. البته، البته، بستگی به نوع کار ساخت و ساز که عمدتا در آن تمرکز می کنید، اما صرف نظر از بخش، هر یک از موارد ذکر شده می تواند به شما یک کارگر بهتر تبدیل کند. شما باید ابزار و ماشین آلات خود را به خوبی نگه دارید و به خوبی مراقبت کنید تا بتوانید بهترین توانایی خود را انجام دهید. اگر هر گونه ابزار شکستن، آنها را جایگزین کنید. ابزارهای شکسته میتوانند با مشکل مواجه شوند و مشکلات بیشتری را حل کنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۰:۵۷ توسط:ahan موضوع: نظرات (0)